göromål

åååh, ett par underbara timmar ihop med karlssons var vad jag behövde idag. härliga härliga galna familj. det händer alltid tusen saker samtidigt och ungarna skiftar humör varannan minut. jag bara älskar det! idag lekte vi med my little pony och jag fick vara hårfrisör till alla hästar som skulle gifta sig. sen såg vi på bamse i trollskogen två gången. då var jag skapligt nöjd. min favoritfilm när jag var liten. har fått höra att jag kunde se den två tre gånger på samma dag. haha. så återuppliva lite minnen var fint. sen att föräldrarna i familjen är världens underbaraste är ju helt självklart. åh. verkligen vad jag behövde.

innan det var pappa och jag på max och käkade burgare en snabbis. dessutom en runda till prix (som jag tenderar att kalla det så länge jag lever även om det numera är coop och mycket snyggare och coolare) där jag gjorde tre bra fynd. eller fynd och fynd, det var inga prisfynd, men fynd på sånt jag ville ha. lite att skratta åt och gråta till. det fick bli en bok som förmodligen kommer göra mig arg och ledsen, en 134 minuter lång stand-up show med personliga favoriten magnus betnér (nyss avnjutit den) och filmen into the wild som alla pratar om att det är den bästa. jag längtar och har höga förväntningar. ska spara den så jag kan kika ihop med robert nu när vi far till norge. så vi har något kul att göra på kvällarna efter all slit med packning och så vidare. det kommer bli ett par slitsamma dagar framöver, helt klart. sen tar det inte slut där heller. när jag kommer hem ska jag försöka placera mina två rum i ett hos pappa, plus skaffa jobb här hemma. eller kanske ta det lugnt någon vecka. om vädret är fint är jag sugen på skara sommarland (nej, jag kommer aldrig bli för gammal för att älska vatten och ruschkanor) över en dag. så är det någon människa som hellre gör det än något annat så vänligen slå en signal. jag vill gärna dit. om inte annat får jag väl tvinga med min stackars syster som inte ens gillar att bada, bara för att få säll. vi får se.

förresten, mina spanienpresenter jag köpt till min familj blev succe. det var tur. 2 done 1 to go. mamma, se till att gilla allt nu, okej? jag lovar, det är jättefina saker (även om jag inte tänker lika praktiskt som du och ibland köper en massa trams bara för att. ibland behöver man trams också, kom ihåg det! hah)

nu ska jag, hum, gå ut och gå kanske. i regnet. eller så gör jag diverse andra viktigheter. som att. hum. rita. vi får helt klart se. hur som helst är inte datorn min grej ikväll. tangenterna på pappas dator är jobbiga, man måste trycka så hårt (i-landsproblem nummer 1 idag, hittills).

kärlek, kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Fast ärligt så längtar jag mer efter dig än efter presenter...

det var så roligt att prata med dig på telefon i kväll.. jag skrattade massor. du ÄR en kul tjej!

kram

2008-08-10 @ 22:05:44
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-10 @ 22:28:58
Postat av: Anna

Och vi tycker det är så mysigt att ha dig hos oss vet du! I går kväll sa D att han gillar dig. :) Jag berättade att jag var barnflicka åt dig när du var liten men det blev de inte så imponerade av. ;) De vill nog att du bara ska vara deras liksom! hihi

Lämna Norge med värme i hjärtat och kom tillbaks till Kga med en massa nya planer och förväntan. Vi finns här vet du, kram!

2008-08-11 @ 08:56:39
URL: http://anna.kxa.se
Postat av: Kajsa

Later harligt med Spanien horrudu.. Vart var ni nanstans?



Nog med Norge? Vad hander nu??



2008-08-11 @ 10:41:53
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback