hairtrouble

nu behöver jag lite hjälp här. vad ska jag göra med mitt hår? eller grejen är att har en vision, en bild, men jag måste hitta en actuall bild på hur jag vill ha, så det inte alls blir någon missuppfattning hos frisören. tycker om att ha en så klar bild som möjligt att visa upp. då känner jag mig trygg. sen vet jag inte var jag ska gå heller. brukar inte frisörklippa mig alls ofta. och då går jag alltid till samma, skulle vara kul att prova någon ny. fick höra om en som är bra i örebro. men sen är jag inte speciellt sugen på att lägga ut en förmögenhet på det heller. en kombination; bra frisör som gör precis som jag tänker mig och som inte kostar mig en hel rikedom. hum. ja. jag får fundera vidare på det. tills dess ska jag försöka hitta en bild på hur jag vill ha. vi får se hur det går. samtidigt kanske jag förtär lite frukost.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

lycka till!

2008-08-23 @ 00:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback