marken och bronx

idag var jag på noramarken ihop med farmor&farfar. himla mysigt och lagom varmt och allt sånt. tyvärr blev jag fetbesviken på marknadsgodiset som jag längtat efter att köpa så länge. det smakade bara päck. men lyckligtvis (kanske) jag får tag på lite nytt som faktiskt smakar som det ska imorgon istället.

åh. just nu har jag världens beslutsångest över vad jag ska göra ikväll. antignen åka in till örebro och träffa matilda och linnea som jag inte sett på sjukt länge, skulle vara så kul. men jag är så himla trött och har ont i hela kroppen. åh. jag vet inte :/ andra alternativet är att glida bort till cassandra och hänga ikväll. startar där sen får vi se vad som händer. vore också nice. hemma är i allafall inget alternativ för då kommer det sluta med att jag klättrar på väggarna. det händer. jag lovar. grejen är bara det att jag inte orkar att det ska bli sån stor deal med allt. att ta sig in till örebro blir jobbigt. passa bussar hit och dit och det kostar en massa. suck. men kul ändå. åh. jag vet inte. har ytterligare en och en halv timme på mig att bestämma hur jag ska göra i allafall. känns bra. då hinner jag äta lite och få nya krafter, kanske det kan fixa peppen? hoppas.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh, noramarken.. det är bra.

2008-08-31 @ 10:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback