simpsons

nu har jag och lillan precis sett klart på simpsons the movie. har inte sett den på jättelänge så det var rätt kul. orkade inte laga min jättegoda mat så istället fick vi äta hägen och ben & jerry. smärr fast kanske inte bästa kvällsmaten. dessutom är huset så kallt idag så egentligen hade jag behövt äta varmt för att inte få köldskador. huah.

förresten. glömde köpa en lott eller två förut när vi var till kronis, så rik blir jag en annan dag. och jag hoppas verkligen att det är snart. vore fantastiskt att få göra något gott för världen nu. och då behöver jag kunna det nu nu. jag känner mig inspirerad. hur som helst. lott en annan dag. kasnke imorgon. ska satsa mina sista rörliga slantar på det. yesiwill. känns som ett säkert kort. helt klart. sen får jag leva på gatan en stund. eller åtminstone utan något att leva på. får se hur det går. kollade platsbanken igen, det fanns matros. skulle inte det vara spännande? att vara matros ett tag. slita och svabba däck? aah. jag som älskar havets friska vindar lika mycket som prins erik i sjöjungfrun. ja, helt klart värt att fundera en stund på. det också. jag anser inte att några yrken inte tåls att fundera på. förrutom slakteri, och såna hysteriskt vidriga saker. som är emot allt som jag står för och tycker. nej, men som matros, på en miljövändig båt givetvis, skulle jag må primaballerina. i assure you.


kanske dags att sluta fantisera för en stund och gå upp och fixa kaoset, som jag knappt ens rört idag. kanske.


kärlek,

lala


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag var i kontakt med en missionsorgaisation med bas i Jönköping i våras, där man åkte ut med en stor båt och hjälpte människor i hela världen. I höst skulle de åka till australien. Lät himla spännande faktiskt..men det blev inget för min del. Jag är ju jämt så velig. haha.

Hoppas du hittar nått passande jobb. :)

2008-08-24 @ 00:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback