spanien pix

vi hamnade i paradiset över en dag. åkte på utflykt till något jag inte minns namnet på längre, men något med algar? hah. hur som helst så var det en källa uppe på ett berg med jätteklart och kallt vatten. kändes sådär ultratropiskt och allt var bara vackert. och det kändes som att ju högre upp vi följde vattenfallet (om man nu får kalla det så, det var ju inte brutalt. mer som lite forsar och bäckar här och var) desto fler fina ställen fann vi (ganska logiskt, utforskning, mja). hur som helst. tog en massa bilder här, men bestämde mig för att bara lägga upp fyra. överst är en liten vrå där vattnet är samlat som i en liten damm, innan det rinner vidare och blir såsmåningom till ett mindre vattenfall. bilden under är en typisk för hur semestern såg ut. retkungen (jag själv då givetvis) åkte på semester med största retfamiljen. det kunde ju inte bli annat än underbart! så den här representerar resan rätt bra, rent beteendemässigt alltså. hah. sen har vi bildbevis på att gunter var med på vår semester. älskar att skuggan föll så snyggt. skugg-mustasch är det nya svarta, so i've heard. sist men inte minst en av tusentals fina rosa blommor som växte runt om vattnet och bildade den härliga oas- och paradiskänsla jag hade under hela vistelsen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback