uttråkningsmaximum

my oh my, tråk tråk tråk. har försökt ringa alla jag känner idag tror jag (okej, fet överdrift som vanligt, men alla jag kunnat ta mig till. det vill säga karlskoga folket då jag inte har någon bil och just idag inte har lust att åka buss, som vanligtvis brukar vara så mysigt). knappt någon har svarat, och de stackars svararna har varit upptagna. suck och suck. men nu äntligen kommer jennifer hit och hämtar mig. bah. jag dör av tristess och behöver bara göra något. eller göra ingenting, men någonannanstans än hemma. suck. vadsomhelstvarsomhelst? jobb? hittade ett passande, som dessutom skulle passa till en kurs jag funderar på. supert, får se om jag spinner vidare på den idéen också. jag har så många idéer nu, men händer det något? suck. jaja, ska i allafall fixa frillan någorlunda innan bubbis kommer hit och hämtar upp mig. underbart härligt att få göra något även denna kväll.

köpte massa fint i örebro idag förresten. lite byxor, och annat klädjox och sen ett par skivor. åh. livet än bra, även om jag är uttråkad till döds from time to time.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Nu blir en mamma nyfiken ska jag säga :)

2008-08-27 @ 10:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback