40 förti 40 förti

idag är dagen, idag sökte jag mitt 40e jobb i oslo. haha patetiskt nästan. vi får väl se om NÅGON ens hör av sig, har fått ett antal svar, alla negativa. jag vet ärligt inte vad jag ska göra. jag är i desperat behov av arbete nu alltså. mailar och lämnar cv hela dagarna men ändå inga svar. jag måste grejja detta. för från och med måndag har jag lägenhetsplats och det måste jag verkligen betala. hur ska detta gå? jag blir galen. huah. får jag inget jobb inom denna vecka vet jag inte vad jag ska göra, ärligt talat. åh. och så är det så mycket med jul och klappar och sånt nu. huah. vet inte hur jag ska fixa detta. suck. det är mycket nu.

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas att det löser sig ewe! alla jobb borde vilja ha dig :)

2008-12-09 @ 22:07:09
Postat av: emma

hej! jag tog en pilatesboll (uppblåsbar) och sen papperssnören (200m) och blötte i tapetklister (inte allt på en gång, lite eftersom hela tiden) och sen snurrade jag på det på bollen.. sen fick den torka i kanske 2 dygn, sen var det bara att ta ur luften ur bollen och lirka ut den..



nu är det det där med elen kvar.. vet inte hur jag ska göra men jag får väl gå till en elaffär (?) och be om hjälp :)

2008-12-11 @ 08:15:54
Postat av: Mamma Anna

det blir nog bra ska du se

kram Mamma

2008-12-11 @ 09:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback