dagens

dagens saker-jag-gjort (även om det knappt är något som jag planerat att göra):
- storstädat TG29
- diskat en massa
- handlat
- sökt 7 jobb
- uppdaterat mitt cv på varenda bemanning så de ser att jag fortfarande lever

dagens kvar-att-göra:
- hårinpackning & andra onödigheter som är lite mest för att jag har tid över
- gå till bokaffären vid meny och kolla läget (eventuellt imorgon)
- ringa ann
- kanske ringa saneringen (shit, måste ta tag i detta snart alltså! det vore nog ett bra jobb?)

det var väl det, återkommer om mer sen då kanske? funderar dock på en promenad nu. kanske går förbi bokaffären då också, den såg så trevlig ut. ska nog ringa till lilla fröken martina om hon vill med på promenad. det är nog en bra grej idag!


kärlek

lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback