dagens

dagens todo lite snabbt då:
- checka upp lite hemliga grejer
- gå till grata med timelisten och dessutom ge dem mitt polispapper (no worries, som säger att jag är clean att arbeta med barn, thats all). sen ska jag nog tjata till mig en massa jobb resten av veckan, ja det ska jag minnsan!
- maila och checka mail (vilket jag nu redan gjort. oj, effektiviteten bara flööödar)
- dra ner till stan och köpa julaftonsklänning, en sista julklapp och en julaftionsgåva (nej, det är två helt olika saker, tro mig)
- söka fler jobb via internet antar jag då jag inte har några stålar att skriva ut fler cvn, haha, fattigt. och jag vet vem som skulle skratta nu, eller vilka, det finna nämligen två som förstår det roliga i att jag säger att jag är fattig. anyway..
- sen ska jag ta en promenad idag faktiskt. gratis. och njuta av att oslo är så vackert som det faktiskt är. kanske orkar ta med mig kameran på en tur också, vem vet. tyvärr kan jag ju inte lägga upp några bilder någonstans då min egen dator är trasig, IGEN?! no joke. suck. så jag får vänta tills den är lagad. just nu svär jag ganska mycket över den. men gillar den egentligen så hoppas någon kan laga den till mig..

dagens att se fram emot:
- torsdag då jag och johanna nog tar oss en heldag, drar till ikea och inspirationsshoppar, tar en julfika och förhoppningsvis också träffar käre lars.
- jobb hela veckan i hope (då utom torsdag då jag ju vill hinna med en heldag med dessa två personer)
- hemfärd på lördag
- julafton
- ny lägenhet och eget place! och space för den delen, för att inte glömma space!
- inviga nya lägenheten med lussekattebak och bubbel! (ja, god matchning, jag vet)

nu ska jag väcka alla som sover, det vill säga alla utom jag..

kärlek!
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback