dagens

dagens allt-som-händer:
- jag har jobbat idag, det var duktigt.
- jag och johanna har bestämt oss för att satsa stort på att få den lägenheten vi vill ha (känns skitbra!)
- jag har sökt 3 jobb.
- jag har skrivit om hela mitt cv och personliga brev så det ska vara great (och inte tusen sidor som allt mitt alltid blir då jag har sjukt svårt att sammanfatta mig på annat vis än långt med många parenteser, som de flesta kanske vet by now).
- jag har pratat med lars och vi välkomnar honom i vår lägenhet i januari.
- jag har bokat biljetter till edane inför helgens julgodisbakning.

luv this. tycker om att vara effektiv. tusen tack till underbar bella som peppar mig massvis på jobbfronten och till johanna som peppar på boendefronten. tur att jag har så bra kvinnor i min närvaro, hah. nu ska jag strax ner till någon dyr butik som fortfarande är öppen (typ 7eleven eller deli de luca, luv dygnetruntbituker) och köpa mjölk som jag glömt göra idag. tur att jag får sällskap i form av rasmus, bäst sällskap och tryggare än att vandra oslos gator alena, haha. later on rarings.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Jag va i Oslo i torsdags Å blev kär på en gång :) Sen va jag även där i helgen och partajade. Kommer få det väldigt bra där tror jag! Vi är inskrivna på adecco å jag haar jobbat genom dem i Norge förr så bara vi kommer på plats så =P Känner så mkt folk där oxå så det är nog inga problem att fixa jobb genom dem. Vad jobbar du med??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback