förbannade cv

jag avskyr att skriva cv.. nu är klockan 01.44 och jag sitter fortfarande. jag har bara en sak kvar, den svåraste, givetvis. jag ska skriva mina mål. vad har jag för mål? ska jag skriva sånt som andra vill höra att jag ska ha som mål, eller faktiskt mina egna mål? försköning är jag bra på. ordets gåva och bla, men frågan är vad ska jag skriva. jag tycks ha oturen att tappa ordets gåva lagom till då jag faktiskt behöver det påriktigt. i mitt vanliga vardagsbabbel tar det aldrig slut, nej, det är snarare överflödigt. och idag har har pratat på som aldrig förr. men när det kommer till uppgifter, när det kommer till tvång, har jag aldrig varit sämre på att författa mig än just nu. jag kan en massa fina ord och synonymer för mindre fina ord. men hur tusan sätter jag ihop det till något respektabelt för en arbetsgivare att läsa? suck 01.47. nu är det dags att sova. när målen är klara det vill säga. förbannade mål. jag har ingen inspiration. alls. den tog slut ungefär där vid arbetslivserfarenhet. suck, bara ordet gör mig ju anfådd. nåväl, kanske är det så att jag måste face the facts, det blir ingen novell här ikväll. kanske skriver jag en alldeles underbar beskrivning imorgonbitti. vi får se. men nu är det dags, kära vänner, för mig att åter igen inta sömnens rike.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bifoga en bild på chuck norris bara?

2008-02-06 @ 13:25:50
Postat av: AnnaK

Annars kan du höra av dig till din fd barnflicka som faktiskt är utbildad personalvetare vilket innebär att vara grym på att bedöma CV:s! :) :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback