goodhairday is my cup of tea

när jag hoppade in i duschen för andra gången idag hade jag som mål att få en schysst frilla. nu två timmar senare känns den helt okey. visst, en touch med plattången först lite här och där. men sen så. det fick bli så lyxigt som en inpackling i duschen, det är inte alla dagar jag unnar mig. egentligen skulle jag väl kunna, men tycker helt enkelt att jag inte har tid. det är ju så drygt att stå i duschen en kvart och vänta på att det ska bli klart. men idag var alltså d dagen. och låter jag sedan håret självtorka, som idag, blir det riktigt stora lockar. visserligen kommer jag aldrig ha så snyggt hår som mamma med korkskruvar. fast jag har i allafall mörkbruna buslockar. det duger för mig, helt klart. efter denna bra-hårdag-upptäckt bestämde jag mig för att ännu en gång idag lägga på mitt ansikte och lite decent klädsel. anledningen till detta är att ikväll ska jag bort. en av mina två favoritdamer nappade så kvällen ska spenderas hos bubba (ja för tänk att hon heter så egentligen) på skogsrundan. det blir tedrickande och skitsnack skulle jag gissa på. det brukar bli så. kanske gråter vi en skvätt, förmodligen blir vi sura en stund men deffenitivt skrattar vi mycket. att se fram emot, alltså.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback