luvulongtime

image106image107

kärlek baby, kärlek.

uppdaterat dåligt nu ett par dagar, inget alls för att vara korrekt. anledningen är helt enkelt att jag inte haft lust, ork, tid, insperation whatsoever. istället har jag använt min tid till att promenera, se på så mycket smallville jag kunnat, planerat inför flytt, träffar vänner, träffat familj och träffat robi. helt klart saker värda att prioritera framför. men nu var det alltså dags. för efter att ha tagit en nästan 2timmarspromenad med lillan, sett en film ihop med mamma, besökt ikeas hemsida och skrivit ner allt vi kan tänkas behöva köpa som vi inte redan har, och dessutom sett smallville till förbannelse idag så kom inspirationen tillbaka, igen. så nu passar jag på att lägga upp bilder från lördagen. eftersom jag inte hade kameran med mig under kvällen litar jag på att någon trevlig (ja, linnea, du är trevlig) dam skickar över bilderna till mig snarast möjligt. och alltså kan jag bara bjuda på kvällens beforebilder. vilket är dessa två. jag och robi, ready to go. det blev bronx och riktigt härliga människor. tusen tack

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback