rolig jente

kan jag kallas det? är jag lugn så att det går att skriva ner till någon som beskrivning på mig? JA. jag är lugn när det behövs. när det kommer till kritan och speciellt när jag är trött. så ja. det får bli så. just nu sitter jag och försöker skriva ihop ett cv. imorgon spontanåker vi till norge för att kolla på ett hus (läs minihus, mindre än en normal lägenhet) och då samtidig skriva in oss på diverse bemanningsföretag. därför behöver jag skriva ihop ett cv redan ikväll. när jag är trött. när jag inte har inspiration och orden flödar ganska dålig? vi får se hur det går. den lätta biten är att skriva ett cv. den svåra? att skriva om den till norska. dagens utmaning. men so be it, jag ska till norge, till varje pris. och robi ska med, det bästa av allt. rika och förmögna ska vi bli. sen bär det av till aussie, hate to say i told you so. blir det då. sådetså. jag kan lipa och snörpa på munnen till alla som tvivlade då. hah! lagom spydig för idag. cv var det ja.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback