tävling

Lilija har, i samarbete med Raz, en tävling där du kan vinna en tavla med Johnny Depp!
Tavlan är endast målad för den här tävlingen så ingen annan har en likadan :)
Självklart är jag med i tävlingen & det hoppas jag du också är?
Kolla in tävlingen här för att delta du också. Lycka till!

..Eftersom att mr. Depp är min personliga favoritskådespelare är jag bara tvungen att vara med i denna tävling. lite emot mina principer att delta i tävlingar (tror det handlar om att jag inte gillar att känna mig girig?) men den här är ju costume made typ! jag vill vill. så nu är det bara att hålla tummarna på att Kattis lyckas fånga just min lapp

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: LOVISA.

"lite emot mina principer att delta i tävlingar" men va? nej? du är ju med i tävlingar jämt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback