tisdagens ledighetsnöjen

ännu en hemmadag. inget jobb att utföra vilket hittills (ändå) resulterat i att jag gick upp halv 6, tog mitt pick och pack och for hem, parkerade framför smallville och har suttit där since. men nu, med bara tre avsnitt kvar på säsong fyra tar jag en paus. behöver låta det sjunka in lite. och passar på att lägga in bilder under tiden. som sagt var vi ute på strandpromenaden igår och tog lite bilder. och nu ska jag se om de blev bra eller ej.

mer att göra idag är att ta mitt pick och pack igen och åka till pappa. väl där ska jag byta klädsel på min röda soffa. den har hängt med ett par år och jag gillar färgen. men med gula väggar i våran blivande stuga passar inte den där knallröda lika bra. mörkgrå it is. så vi får se, det är bära eller brista.

ska försöka skriva en packlista också, på saker som inte packats men som ska bli packade. det är en hel del skulle jag gissa. alla maskiner som redan används men som faktiskt är mina och jag tänker ta med mig. så, på listan, köpa en ny toastmaskin till pappa?

ska ta en långpromenad om en stund också. vill vara ute nu när det är fint väder. okej, solen strålar inte, men det är svalt och skönt. kanske slår en pling till fröken pip och ser om hon har några eftermiddagsplaner. vi får se.

nu, åter till smallville och dagens andra kopp te.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback