tjejsnack v8

tjejsnack  vecka 8 har tema bästa & sämsta

- Minnet?
Mitt bästa minne jag kan komma på just i denna stund är då jag vann en miljon. åtminstone i wish. sämsta minnen har jag ett par stycken ikväll. ett var när jag var liten och några ungar sköt med sugproppspistol på en fladdermus. det var jättesynd om den. ett annat var när jag och mathilda fastnade i vågorna på kreta, jag trodde ärligt att jag skulle dö. mja, där är två sämsta, det för make it up to att jag inte hade några bästa minnen just ikväll.


- Resan?
Bästa resan (en av de bästa resorna får jag väl tillägga, för alla mina resor är lika bra, bah) är nog den senaste. lagom långt med flyg, eller ska jag säga kort? london weekend anyway. riktigt mysigt ihop med lillan och syskonen berggren förra vintern.

- Maträtten?
gah, tusen maträtter, mat är mitt bästa. bättre än godis och allt annat ärbart. torskfilé, spenatsoppa, mozarellahamburgare (utan kött ja justja) och kanske evelinas specialpastasås med spagetti till. min värsta är blodpudding. har ätit det två eller tre gånger i mitt liv, alla gånger rös jag. sen är sill nog det äckligaste som finns. faktiskt.  

- Köpet?
Bästa köpet var min kamera. Den använder jag ofta och mycket. Sämsta köpet någonsin är förmodligen något spontant klädesplagg jag aldrig använde.

- Egenskapen hos en vän?

Ett förtroende är bästa, att kunna lita fullt ut på någon. Sämsta egenskaper är nog väldigt personligt, men att inte göra som man sagt kanske? usch, jag skulle kunna komma på mycket bättre saker. men just nu är jag mest inställd på sänggående. dödligt trött skulle jag vilja säga. de där promenaderna satt där de skulle. men att bryta ett förtroende? så blir det motpoler som svar. bra där.

kärlek,
lala


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja usch! Vågorna på kreta var läskiga! Vi kommer upp ur den första och du skriker "Det kommer en tiiiiilll!!" Uh. Då blev jag rädd. (men du såg ut som scar sen ju. lite roligt. om man ska se det positivt. haha)

2008-02-27 @ 00:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback