varför? v.9

en ny kategori ska myntas. den ska heta varför. idéen fick jag från min mammas bilddagbok, där hon nu ett par dagar i rad har haft en massa massa varför. varför? jo hon har varförvecka fick jag reda på. en bild, och en varför fråga. jag ska ha liknande. kanske inte några bilder. men en varför fråga. kanske en i veckan. om jag hinner, kommer ihåg, har en fråga. ja precis. den får vara hur befängd, djup, svår, lätt eller dum som helst. bara det är en fråga. och eftersom att jag har den tyngsta rösten (det är ju trots allt min blogg?) så får jag bestämma vilka frågor som är bra och inte. wei (fast aldrig yey mii, suck, fattar inte, yey mii? vem skriver så) hur som helst.

- Varför är det varken vinter eller vår utan bara en enda sörja av lera hela tiden?

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: robz

hitills har jag ibland suckat när du kommit med dina frågor som du tror att jag ska ha svar på. men har nu kommit på att det är kul och du får gärna fortsätta. du had eju en del påväg till norge haha.
det här blir en bra kategori, jag ska delta i den.
de hade något liknande på p3 igår, bla varför duschdraperiet åker in och klippar mot kroppen hela tiden. jag han inte svara innan någon annan gjorde det men jag hade rätta svaret. så shoot! :)

2008-02-28 @ 02:53:54
Postat av: Mamma Anna

Jag älskar varför frågor.. det är så skönt att folk inte slutar fråga varför bara för att de är äldre än 6 år. Och som svar på din fråga.. så tror jag vi är på väg in i en ny världsordning, den leriga ordningen.. den startade med Rosildefestivalen och inget vet vart den kommer att sluta :)

2008-03-12 @ 11:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback