vi är med stuga!

en alldeles egen. dagen igår gick bra. även om brist på sömn gjorde sig hörd fler än en gång under dagen och regn och snö gick om vartannat så var dagen riktigt bra. vi fixade kontakter, och vi fixade boende. nu är det bara att vänta in bobbys uppsägningstid, sen drar vi. vi drar, där ser ni. jag kan faktiskt!

fast idag ska jag försöka koncentrera mig på annat en stund. jag ska iväg och promenera nu, sen kanske lägga mig i den konstgjorda solen en stund för lite färg, ja, det ska jag göra innan jobbet. fast först; frukost!

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mathilda

åå vad kul kul kul! Hoppas att det blir riktigt bra. Det tror jag. Synd bara att du hamnar så långt bort.

2008-02-07 @ 17:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback