beta, bild och bädd i tid

fan, fick nyss pisk i betapet. jag som brukar vara duktig. men lovis är vassare. damn grrl. det blir revansch, var så säker på det! hur som helst. idag blir det en tidig kväll. egentligen satsade jag på tio, men vem försöker jag lura. mitt dygn är helt fel och jag kommer inte lägga mig tidigt förrän dagen då jag stupar för att jobbet har tagit kål på mig just den dagen. kanske imorgon det vill säga. upp 05.30. så tidigt har jag inte gått upp på länge. åtminstone ett tag. och dessutom måste jag komma på en uppgift i bild tills imorgon. bild hela dagen. jag längtar. det är slitigt med kul. kreativt. vi ska allt göra något riktigt kul. jag har väl inte gått kulturskolan i 7 år som liten för inget, eller hur?

(förövrigt bara älskar jag mina rubriker, kan det bli snittsigare. eeeehww)

kärlek,
lala


Kommentarer
Postat av: t0tta

Jo, jag förstod det... Det lät bara kul =)
Är du vegetarian, eller bara allmänt... ehm.. konstig? ;) Haha, nä folk får äta vad de vill... Men courn? Är det inte vete? Eller det är kanske korn? *klurar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback