chokladbrun

fick en idé häromdagen. det var dags att bli brunhårig igen. sagt och gjort. nu har jag en brun färg och den snyggaste på länge. det brukar alltid bli för mörkt i början. har provat både mörkbrun, brun och ljusbrun. inget blir den där perfekta varma chokladiga färgen. tills nu då. denna gång provade jag gyllenbrun, och där prickade jag så rätt det bara kunde bli. med hjälp av en hjälpsam lillasyster gick jag från fisröd (ja, så heter den röda jag nyss hade, en röd som var fin precis som nyfärgad men efter ett par tvättar blev fisig) till varm och mustig chokladbrun. det blev kanon. den justering som nu saknad är lite färg i ansiktet också. det får bli veckans projekt. ändra hudfärg a la michel, fast tvärt om givetvis.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback