en helg i filmens tecken

just precis. hela helgen har haft huvudtema film. åtminstone har vi ägnat en heldel tid åt att se på ett par rullar. igår såg vi crouching tiger hidden dragon, den var härlig. nu är det bara en i serien kvar att se, den sista. ser fram emot då de tre första varit riktigt fina. efter det har vi sett Juno, en ny film om tonårsgraviditet. helt okej, även om det inte var någon höjdare sådär. fast gillade en låt som var med i filme riktigt skarpt, måste kolla upp vad det kan tänkas heta. tjejen som är med i filmen är dessutom med i hard candy, en ganska skruvad film jag vill se om för att bedömma på nytt. sist jag såg den var den som sagt skruvad, men ganska bra. hur som helst, nu var det ju filmen vi sett i helgen jag skulle berätta om. slutligen har vi nummer tre, arn, var på bio alldeles nyss och ja, den är okej. helt okej, och ganska snygg, fast jag är inte helt överumplad. seg start men okej skådespeleri. vi får se, jag kanske ger den en andra chans. morgondagen bjuder också förhoppningsvis på en film eller två. kanske ser vi sista av de jag nämnde här innan. kanske en jag inte kommer ihåg namnet på men som verkade helt okej. lite kul sådär. eller kanske är vi djärva och tar ett sagan om ringen maraton. det vore riktigt riktigt trelvigt. även om ögonen kommer be om nåd efter bara 5-6 timmar.

kärlek,
lala


Kommentarer
Postat av: LOVISA.

vi såg very bad things. JÄTTEKONSTIG "KOMEDI".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback