kommentar

jag hinner med ett inlägg direkt efter det förra. anledning: jag läste precis en kommentar jag blev glad för. simpel, kort men bara sådär glädjeväckande mitt i torsdagsnatten - eller fredagsmorgonen, beroende på hur man väljer att se på saken. jag anser mig själv vara väldigt morgonpigg istället, mindre ångest. jo, kommentaren ja, det stod bara "söt blogg" och det var nog första gången någon utomstående sådär kommenterade om bloggen Direkt. haha, vilken liten obetydlig och maktläs blogg jag har märker jag. men hur som helst, tack, du får mitt stora leende!

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Anna

Du borde få mer kommentarer likt den - din blogg är jättefin! Har inte hunnit läsa så mycket, men designmässigt är den söt ;)

Postat av: Anna

Ja.. jag spyr på designen just nu så alla eventuella förslag är av värde..

2008-01-05 @ 13:53:14
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback