löften och alltför ihoppsatta ord.

det här med löften och bestämmelser och detta-ger-jag-mig-fan-på-att-klara går ganska bra. inga resultat än och sådär. men håller vad jag bestämt och satt ut som dagligt mål. dessutom ska jag trappa upp på två fronter. varav den ena är att börja cykla till jobbet såfort vädret inte är piss. anledningen till att jag ger mig fan på att klara det denna gång är att snart väntar en massa kul för mig. sommaren, hösten, jag bara längtar. och tills då ska jag avra fit for fight. det går inte för sig om jag börjar att inte följa regler. så är det. så idag har jag tagit en skön långpromenad. det blåste och var alldeles perfekt väder. hoppas på lika fint imorgon. en långpromenad innan jobbet kan behövas. mina sovtimmar är inte vad det borde vara just nu. för få, och för felvridna. vaknade halv 11 idag och var ganska pigg. förträffligt. igår blev det 12, och då fick jag släpa mig upp. imorgon satsar jag på 9, men kanske blir det 10. vi får se, vi får se. hur som helst är det ny vecka strax. veckan då jag hittills inte har mycket planerat. mer än att jobba och fortsätta följa schemat. kanske blir det besök i badhuset för att flyta omkring och hoppas att det ger något? hur som helst, det är morgondagen. idag är det fortfarande söndag och helgdag. vilket betyder att nu blir det film.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback