obligatoriska nyårsinlägget

glömde nämna nyår förresten. jag hade en fin klänning, jag fick hang out med bra vänner och kärlek, och jag hann till järntorget till prick 12. i korta drag. så kan säga att nyår var helt i min smak, liksom det varit de sista tre åren nu. riktigt härligt att känna bra känsla sista dagen på gamla året, samt må bra första dagen på det nya. det är en vinnande kombination, utan ångest. bilder kommer förhoppningsvis, annars får jag länka er fram till dem. jag hade ingen kamera med mig under kvällen, den tar sån plats. men såg att några av damerna hade, så jag hoppas få ett par att använda (vädjande blick, vädjande, okej?) jag har åtminstone en på klänningen, en before picture. förhoppnignsvis finns där inga after. de brukar vara mina minst charmiga. så jag hoppas och åter hoppas. för övrigt har jag kommit fram till att just hoppas används ofta i mina inlägg. hur som helst, efter den här väldigt beskrivande och detaljerade nyårsberättelsen ska jag återgå till kärleken på tv. senare.

kärlek,
lala


Kommentarer
Postat av: h

söt blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback