R to the obi & Arwen-wannabe

image95förresten, måste bara lägga upp en bild som har tre syften just denna kväll. syfte nummer ett för att bevisa att jag faktiskt Är så nördig att jag äger ett sånt. syfte nummer två är att jag är sådär härligt sommarbrun, har sommarkläder och känslan är bara go på bilden (även om jag faktiskt saknar huvud) och då passar silver smycken, ett konstaterande alltså. syfte nummer tre är att jag vill överösa den underbara människa - som en dag helst plötsligt hade köpt en present till mig (det var varken jul, födelsedag eller ens namnsdag. kanske kungens födelsedag, men vad vet jag om det) som han visste att jag ville ha - tusentals goda ord och komplimanger. givetvis pratar vi om min allra käraste och alltid så härliga Robi. Att han uppmärksammar mig och snappar upp något bra ur all skit jag slänger ur mig är helt otroligt. jag hade nämnt att jag ville ha halsbandet, givetvis fick jag halsbandet. vilken kille. nu låter det som om jag är den typ av flickvän som gärna kopplas till matrealist. men så är inte fallet. det var bara en sån söt sak att göra. jag blir glad av extra ansträngningar. detta är en sån. inte vilket halsband som helst, utan det krävdes att beställa det och så vidare. helt klart en sån bra sak att komma ihåg. en ansträngning. jag använder sällan halsbandet för jag har inget som är tillräckligt fint för att passa till. men sommaren bjuder nog på pastellklänningar (hör och häpna) och då passar ett så fint halsband alldeles utmärkt, im sure. tusen tack robi för att du är världens bästa hela tiden och att vi funkar så förbannat bra som vi faktiskt gör. hur du sen pallar med mitt humör som är en berg-o-dalbana nästan dagligen tycker jag fortfarande är ett mysterium. all min kärlek till dig. det var allt, det var deet jag ville säga. just nu.


/lala, ja och kanske inte vilken lala som helst just i denna kärleksfulla sinnesstämning utan just precis din lala.
KÄRLEK HJÄRTAT, KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: robzey

du är den absolut bästa jag vet.
och jag kommer aldrig sluta överraska ;)

2008-01-16 @ 01:43:50
Postat av: A

Hoppas det ger dig evigt liv penny lane. Vilken kille du har.

2008-01-16 @ 02:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback