17 kilogram

skit. jag tror min väska väger 17 kg, om jag ska lita på min våg. det betyder att den bara får väga 3 kg mer på vägen hem. huah. surt. då blir det extrapengar på flygplatsen. uhuuuu. jobbigt. jaja. nu är det ca två timmar kvar tills vi beger oss mot sverige. robert kommer hem hit och duschar snabbt antar jag. och sen bär det av. ett snabbstopp vid bankomaten men annars raka vägen. ska bli skönt. och skönt att få träffa pappa en lite sväng innan vi åker vidare till nora. och katten. för att inte glömma lille deco. såklart. fast han stavar decco. mja. nu ska jag fortsätta på min bok, föhoppningsvis hinner jag läsa ut den idag. har dessutom laddat upp med ett stort glad iste också. kan inte bli bättre i värmen (:

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback