all work work

atm är jag trött som hundra hundar. missade min vanliga morgonrutin då mjölken var slut så jag fick skippa gröt. istället fick jag ta en knäckemacka med kaviar och ett glas apelsinfunlight. skär sig everytime. men idag funkade det någorlunda. jag är nog för trött. börjar jobba nu om ca 40 minuter, och det ska bli en spännande dag, i can tell. vi ska till nya lagret ök5 och packa in lite varor där från lastbilarna som kommer. tror det kommer bli helnice, det finns ju ac, hah. grejen med att det blir spännande är att jag sovit ca 3 hela ()eller ynka, beror på hur man vill framföra det) timmar i natt. jag kommer vara mer än dödens död i eftermiddag. tur att vi slutar tre. jag är verkligen redan körd. hur ska detta gå? kanske får lära mig dricka kaffe nu trots allt? det kanske är nu som the time is in? huah. vi får se. nu ska vi i allafall strax fara och hoppas vi hittar dit, känns som att vägen fortfarande är aningens luddig för mig. men förhoppningsvis kommer vi inte vilse alls mycket. wish me luck!

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

nej nej inte kaffe.. du måste ju vara en sånd där cool som din mama :)

2008-07-08 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback