där regnbågen slutar

har börjat på en ny bok. robert beställde prylar, och då fick man med en pocketbok. det fick bli där regnbågen slutar av cecelia ahern. har läsr hennes bok PS. i love you tidigare, och den gillade jag skarpt. och grejen att hon var bara 20-21 när hon släppte den ger mig prestationsångest. men hur som helst så har hon ordens gåva. och jag gillar att läsa henne. de här boken är uppbyggd i meddelandeform. hela boken är bara brev, lappar, mail, sms och snabbmeddelanden mellan de olika karaktärerna. jättehäftigt. och igårkväll fastnade jag totalt. även om jag en en slowreader så har jag kanske klarat av en fjärdedel nu. och ser inga problem eller hinder till att jag inte är klar med den om bara några dagar. såna här böcker är mina favoriter. lättlästa som fånga intresset och som gärna får sluta lyckligt. åh, jag får se till att ta med mig en bunt med bra böcker till spaien. ligga på playan och läsa är ju helfint.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback