frisk som en halv nötkärna

idag ska jag försöka jobba lite. jag känner mig piggare efter en morgonalvedon och känner även att det är dags att gå iväg, snorig eller ej. tror det går bra. tar jag med mig lite russin så har jag lite energikick om så behövs. sockerrush. dessutom saknar jag människorna nu. det känns som att det var en evighet sedan jag var på jobbet nu. även om det bara var en vecka sen nu. hum. och nu tickar klockan. bäst att svänga ihop frisyren och packa väskan. idag ska jag banne mig göra mitt bästa, så de märker att de har saknat mig (;

fick dessutom två roliga jobberbjudanden idag och igår. det ska jag fundera vidare på. men inget av dem är aktuella förrän jag landar ordentligt i sverige igen känns det som. men jag blev helt klart intresserad. gillar att vara attraktiv på den marknaden. wiwi

and now; all work work

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: LOVISA.

tell me more about jobben! barnomsorg?

Postat av: Mamma Anna

oj berätta! håller tummarna att det är i sthlm

2008-07-19 @ 21:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback