i now brown cow

unic new york.

klurigt att säga snabbt. ungefär som sex laxar i en vaxad laxask. fast en engelsk version. eller ja, två engelska. såg på anchorman nyss. därav de uttycken. den filmen är helt klart en bra film. idag var den inte den roligaste jag sett. men då och då är det riktigt kul. jag var mest seg idag. såg den för att den är lättkollad, inte för att jag var sugen på just den. så dålig start blev det alltså. men men. helt okej som sagt. åh. jag vill köpa film. har inte köpt nya filmer på ages och det börjar likna någon form av abstinens. jag som alltid köpte så mycket film förut. älskade 3 för 99-lådan på prix hemma i karlskoga. oftast är det dåliga filmer där, men ibland hittade jag guldkorn. annars gick det alltid att köpa 3 för 199 eller 2 för 199. då var det toppklassfilmer som såldes. ibland såna roliga specialversioner. som min med the gladiator. den är snygg. 99 på prix. hääh. underbart. nästa gång jag är hemma en helg ska jag unna mig några nya fina filmer. såna jag velat ha länge men bara väntat på att de ska bli billigare. såna ska jag köpa då! nu ska jag däremot sova. eller förresten, på tal om nya filmen och att köpa så vill jag tala om att idag blev jag jättestolt över mig själv! jag har itne åstadkommit något speciellt just idag. så inte på det viset. men jag kikade in på mitt svenska bankkonto och upptäckte att jag sparat undan mycket mer pengar än jag trott jag gjort. har uppdelat på 4 konton så har aldrig riktigt räknat hur mycket det är tillsammans, men nu när jag gjorde det fick jag en smärre chock. av glädje då givetvis. åh va kul. nu kan jag snart resa påriktigt!

kärlek & lycka,
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

och du är så väl unt att resa!

2008-07-26 @ 02:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback