kärlek igen

nu bär det av. jag är skitnervös. men det går nog bra väl på plats. jag sitter och trampar och väntar på att robi ska komma hem från jobbet någongång. får säkert vänta ett par minuter till. hoppas det går fort dock. jag börjar bli rastlös och nervös utav det tror jag. hah. jag är så sjukt hispig. det ger sig liksom aldrig. gah. åh, nu ska vi prova om jag kan ha vanliga skor på mig dessutom. om inte tån säger ifrån ska det nog gå fint det också. idag fick det bli röda slitna ballerians. sparar mina finskor till kvällsmiddagarna tror jag. då ska man ha klänning och vara fin, det vet jag. fat nu är jag också ganska uppklädd. lite för uppklädd för att åka bil. men jag vill ju ändå vara fin när vi ska resa. jaj. nu kommer visst min ride. nu bär det av på riktigt. vi hörs och ses alla hjärtan.

kärlek från er egna lälz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback