kategorier

precis nyss då jag skrev klart det förra inlägget insåg jag att jag har himla många kategorier. ibland när jag tänker på det känns det överflödigt att ha så många. vissa av dem har jag nämligen bara använt till sådär 2-3 inlägg. men samtidigt känner jag att de är behövliga. jag gillar att kunna dela upp mitt liv och mitt skrivande i så många olika kategorier. då och då byter jag namn på dem, då och då tar jag bort eller lägger en ny. det känns lite som livet. jag har massa olika kapitel i mitt liv. jag har massa olika genrer i mitt liv. ibland avslutar jag ett kapitel. ibland börjar jag ett nytt. ibland är jag helt insnöad på en genre, ibland blandat jag frisk. det känns skönt. jag har lagom många kategorier. några där jag bara kan skriva av mig om allt som händer i min vardag, andra om vad som händer i mitt huvud. någon för vad jag håller kärt, någon för då jag vill förmedla något stort. någon om bara mig. någon om mina intressen. en om där jag är i livet precis nu, två med tema. en om listor och en som gör mig 5 år på nytt. helt klart en perfekt blandning för mig. jag vet precis vilken kategori detta inlägg kommer hamna under. även om det nog finns fler det skulle passa in hos.

nej, frukost och bädda var det ja.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback