lördag

idag när jag var ute och gick kändes det som att något hemskt skulle inträffa. det var ett sånt lugn ute, som lugnet före stormen. fast jag hörde fåglar hela tiden. ett lugnande tecken för mig. sålänge djuren låter ska det vara okej i allafall. och förvisso tvivlar jag på att något skulle hända precis här, men man vet ju aldrig. det kändes bara så. vädret var lugnt och stilla. oc hdet var heltyst ute förrutom just fåglarna. men samtidigt var det skönt att promenera i det vädret. tankarna hördes mycket bättre då de inte överöstes med trafikmuller och liknande.

nu ser jag på en jättegammal version av tom sawyer. ska nog göra lite gröt. lite fin frukost vill jag ha. sen bär det av till jobb idag igen. ska till ök5 istället för gamla laget. fixa lite med placering av nya varor som kommer och så vidare. det kan nog bli kul. och vi jobbar ju trots allt bara 6,5 timmar idag. så det är helt okej. faktiskt.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Ha en underbar dag så hörs vi i veckan.



Nu är det mindre än 48 timmar kvar tills vi får vårt nya hus!

2008-07-19 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback