notebook

åh. nu har jag städat och varit duktig ett tag. och nu ska jag belöna mig själv med dagens andra film. första blev det music and lyrics. den är mysig, och jag kände att jag äntligen borde se den nu när jag lånat den av cecilia så länge. och nu blir det min toppfavoritfilm. eller ja, min toppfavoritkärleksfilm. den är underbar. och jag ser den alltid ensam. det är då en film är som bäst. så nu ska jag njuta av den en stund. två timmar för att vara precis. eller 1.59.. perfekt tills robert kommer hem! åh. kärlek kärlek!

kärlek, igen
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Jag har ju bara sett Notebook en gång men då höll jag på att gråta ihjäl mig.. så jag vet inte ens om jag vill se den igen men jag minns att det var en film om stor kärlek, och stor kärlek är vad jag känner för dig!

kram Mamma

2008-07-24 @ 09:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback