packat och klart va

sådärja! nu har jag packat. och jag hoppas verkligen att det väger mindre än 20 kilo. för det känns som halva garderoben är med, men samtidigt inte. åh, jag är verkligen inte bäst på att packa lite. såfort jag ska vara borta en helg packar jag ner hela mitt liv. och nu då? vad ska jag göra nu när jag ska vara borta två veckor? helt otroligt att jag skulle klara mig på 20 kilo? huah. jag får ta fram vågen och väga lite ungefärligt. hoppas det är mindre. jag vill verkligen ha med allt det jag hittills tagit med. eller allt jag packat.

efter spanien vill jag helst vara hemma ett tag. i sverige. men det går tyvärr inte. har jobb att sköta och sånt. men kanske att jag inte stannar så länge i sandefjord trots allt. jag har inte bestämt mig. vi får se, helt enkelt. jag har ju varit så duktig och samlat pengar, och jag vill fortsätta med det, men samtidigt vill jag till sverige ett tag. jag trivs så otroligt bra hemma. karlskoga, örebro. my place to be. my heart.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback