shop



det har blivit lite mycket nu. två gånger nelly, en gång lite kameraprylar och sen igår gjode jag byn i sandefjord lite fattigare på saker också. men nu får det vara nog. vatten och bröd, och inte en endaste strumpa till den här månaden. eller, inte förrän vi landar i spanien i allafall. åååh, jag längtar. bara några få veckor kvar! och nu till helgen ska jag till svea och gratta lillasyster, även det något att längta efter. dessutom är det fest imorgon med jobbet, imorgon kväll, nästan ute där vi bor, en tredje längtan. hela veckan ser så kul ut nu. och snart snart spain, hoppas jag är pepparkakabrun sen.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: LOVISA.

åh, mys-snygga! är det nelly?

Postat av: Mamma Anna

och jag längtar till helgen för då kommer du hem!

2008-07-08 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback