all work work

ännu en dag har paserat på helvetesveckan. fast det är egentligen helt fel ordval, för även om kroppen och huvudet är halvdöda vid det här laget, har jag riktigt kul på jobbet den här veckan. det är verkligen helskön stämning. häromdagen, tror det var i tisdags, kom en av teamledarna och bossen utklädda till tomtar och bjöd på glass, så att vi skulle känna lite julstämning då tempot var ungefär som runt juletider. det är så skön stämning. och högsta högsta chefen hade skickat mail som vi fick ta del av på morgonmötet. han sa att vi var jätteduktiga allihopa. det kändes bra. dessutom har vi skickat iväg lika mycket som runt jul. och fyllt tollpostbilen 3 dagar i rad! helt fantastiskt. jag känner peppen nu. den här veckan har varit guld på jobbet. högt tempo och massa pepp hela tiden. det enda som egentligen finns att klaga på är maten. jag har ätit samma övertidsmat (vi får beställ-mat när vi jobbat övertid) varje dag då räkorna har varit slut därifrån vi bställer. det är ritkigt dåligt, hur kan ett matföretag ha slut på räkor i en hel vecka när de har massa olika räkalternativ? riktigt dåligt. men det har ju inget med vårat jobb att göra. så inget klag på det alltså. alla människor är underbara, och idag har jag, liksom igår, stått sista studen vid favoritplatsen och lagt in massor på autostore. så kul (: dessutom var jag lagkapten idag. vår nya teamledare, som klarar sig galant hittills, han är helskön, han har hur som helst inlett en sån vecka. alla i teamet ska vara lagkapten varsin dag. ha lite extra kommando och koll på läget. det var kul. jag är nog ganska bra på att bestämma haha.

oj, ja. hum. och nu då? jag sitter med krulligt hår som jag väntar på ska torka, jag käkar naanbröd och tzatsiki och samtidigt kollar fotbollsmatchen. helt okej avslut på dagen. kasnke skulle tagit en promenad också, men det får bli en annan dag. kanske morgondagen bjuder på det? vi får se. vill bara passa på att säga två saker också. inte alls på tal om det, men för att jag kom att tänka på. först, mamma, grattis och jättegrattis till köpet. så himla bra, och jag ska komma och bada på somrarna! hela somrarna! det ska jag. det här är ni verkligen värda. helskönt ju! sen till den andra grejen, det är till lillan, förlåt att jag missade spelningen, jag ville verkligen gå på den, det var ju ett tag sen jag gjorde det nu. men den här gången passade det inte. men jag fick höra nya låten genom telefonen, mamma ringde. tyvärr hörde jag inte så bra alls, men hoppas att jag kan få höra den snart i allafall. det vore himla fint. du och ni är så duktiga.

kärlek!
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh, du är ALLTID välkommen vart än jag bor. Älskar dig massor

saknar dig massor också

puss

mami

2008-06-29 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback