ganska lång måndag

dagen idag har sett ut som sådan; först var det jobb givetvis, egentlige nkunde det ha blivit övertid, men idag hade jag inte alls stor lust till det. därför blev det en kort jobbdag, eller ja, egentligen en normallång, 8 timmar. på den tiden blev inte mycket gjort för någon, knappt något alls att göra på jobbet idag, även fast det var månads, och halvårsavslutning. jag käkade ordentlig mat till lunch, det har jag inte gjort sen jag flyttade hit, så det var himla bra. lite resten från goda krubbet jag la upp bild på här sist. helt okej att käka kallt dessutom. hur som helst, efter jobbet bar det hemåt ett tag. jag diskade och tvättade. dagens tråkigaste göromål. eller tvätta är kanske inte så farligt, himla simpelt. och det luktar så gott sen. men diska är och förblir mitt tråkigaste, ever. jaja, efter allt dolande och sådär fick jag lite mati magen igen. robets tur att laga, aah, så gott. senare framåt kvällen sådär tog jag och jossan en långpromenad genom större delen av sandefjord, gick en massa gator jag aldrig varit på och så vidare. det var himla trevligt faktiskt. och skönt att få lite mer helhetsperspektiv. mer och mer blir det av alla småpromenader på smågator här och var. helt klart. åter igen; jag gillar kollektivet! underbara människor var och en.


kärlek,

lala


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ha en jätteifin dag! :)

Postat av: Mathilda

ååå du verkar alltid ha så mysigt! Det kvittar om du diskar eller gör nått annat tråkigt så låter det ändå alltid mysigt på nått sätt. :)

2008-07-01 @ 21:03:35
Postat av: Mamma Anna

Jag vill också gå på promenader i Sandefjord, fast då skulle ju någon annan få flytta åt mig. Har grejsat lite i dag med när det gäller flytten. Känns bra. Fast jag SKULLE hellre vilja vara i Sandefjord och gå promenader med dig!

2008-07-02 @ 22:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback