home from home

nu är jag hemma igen. känns gott. fast har hittills inga ordentliga planer inför kvällen. det känns just nu bara skönt. jag orkar inte stressa och sådär för att fixa och ordna. det är bara himla skönt att vara hemma. och njuta av det i lugn och ro. snart drar lillan iväg på sitt event för kvällen. och pappa också. och mamma är redan iväg. så det lämnar alltså mig kvar, att hitta på något. kanske åker jag med pappa, kanske åker jag till bronx, eller kanske nora. men inget alls säkert än. ganska skönt. vi får se. just nu är mitt enda mål att göra mig lite i ordning. sen får vi se var det bär. på återsende, eller så. för nu är visst badrummet ledigt. time to get dressed.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback