jobbvecka a la norge

den här veckan ska vi jobba så mycket vi bara orkar! därför kommer jag inte vara speciellt aktiv här, som jag vet i allafall. jag har planerat att arbeta 8-20 varje dag, sen blir helgen nog 8-18 både lördag och söndag. det ger 80 timmar på en vecka! helt awesome. vi kommer helt klart bli rika snart haha. om vi orkar fortsätta såhär ett tag till det vill säga, men snart blir det 100% på söndagarna när vi jobbar. det känns skitbra faktiskt. dubbeltupp för att jobba 8 timmar en söndag. åååh, jag är bara helpepp just nu. fast fötterna är döda. dessutom tog jag en långpromenad direkt när jag kom hem. så jag är aningen sliten i fötterna. men snart följer en låång natts vila. det ska bli ruskigt skönt, faktiskt. men först ska jag se klart på filmen som är på tv nu. anger management med norsk text. Det blir grejt!


kärlek,

lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback