kärleksförklaring

idag fick jag ett mail. och egentligen är ju mail lite hemliga och så, mellan två personer. men det här mailet tänker jag dela med mig av för det var så fint att jag fick tårar. hah, inte helt ovanligt och svårt att få mig att gråta, men ändå. det var så fint.

"Jag måste bara få säga en sak, eller tusen.. och lite till.

DU ÄR MIN ALLRA BÄSTASTE BÄSTASTE VÄN!

Det finns ingen på jorden som är som du. Det finns ingen på jorden som jag så gärna vilja umgås med resten av mitt liv, lika mycket som jag kommer hata dig kommer jag föralltid, i hela mitt liv älska dig. Om du bara visste vad du betyder för mig.

För du är min sextonåring, som ramlor omkring och drar med mig ner o skrapar upp knäna. Du är en helt fantastisk människa och jag känner ingen med större hjärta än du min vän.

För du är min bästaste vän, min vapendragare! Mitt samvete, mina känslor personifierade och framförallt är du mitt hjärta.

Jag vet också att jag inte säger det tillräckligt ofta, för oftast är det du som du the talking ;) Och jag älskar att bara sitta o lyssna på dig och dina låååååånga små historier som gärna tar två, tre fyra vändningar. Men jag känner det lika starkt.

Och! Jag älskar när du gråter. Det finns inget finare än att se äkta känslor, och är det någonting du är bra på så är det just det.

Jag älskar dig min Evelina Elgh! PUSS"


..det var från jennifer, min bästaste bästa vän.
Tack, nu fick du mig att grina, igen.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

jahapp, jag gråter också.. fint!

2008-06-29 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback