monday you can fall apart

hemma igen efter en lång och skön helg i sverige och underbara kga. jag hann med både student, skogspromenad, handla (faktiskt! det missar jag alltid annars), ta det lugnt, fika, umgås, örebroa, kroga. och så vidare. jag hann med massvis. jobbigt med förkylning bara. men det gick över rätt bra känns det som. jag fick laddade batterier i allafall. och hade världens separationsångest igår när jag skulle åka hem igen. huah. sverige är ju ändå mitt hjärta. men men, väl tillbaka här är det himla mysigt. jobbet idag gick lätt, dagen var kort och jag hade kul grejer att göra.

efter det har jag tagit hand om en fortfarande sjuk robert. han gick tappert iväg till jobbet idag, men hem lika kvickt ungefär. så han behöver krya sig lite till innan han jobbar igen tror jag. kanske en dag till hemma. vad vet jag. ska försöka lura i honom lite te ikväll, så kanske det värsta släpper. synd att jag inte har någon honung hemma. det är medicin för en sjuk hals. istället har han nyss fått lite pölse och lomper. det fungerade även det tror jag. nu ser han piggare ut i allafall. då kanske jag kan lämna hemmet med gott samvete. ska nog ner till byn sen nämligen. ska ner och hänga med martina, kanske se på film. det blir nog brabra. jag är ju lite filmsugen sådär. och sålänge robert spelar tvspel kan jag ju inte se på något på tvn, nej. martinahäng blir topp. nu ska jag käka godis som blev kvar sedan gårdagen, fast jag egentligen inte fåår. hääh.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Man kan aldrig få för mycket film!

Älskar dig!

Hälsa krya till Robertpobertfillifillifobert.. :)

/ el Mami

2008-06-09 @ 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback