OC va

idag idag idag. jag som tänkte gå ut och allt det där. men så började det regna. så inte ens tvätta kunde jag. blir så drygt att hänga all tvätt inomhus. så då väntar jag hellre med att tvätta tills imorgon, hoppas på bättre väder då helt enkelt. istället ägnade jag min tid åt att se några avsnitt oc, inte helt otippat. det passar sig så fint en regning dag. så jag kan till och med göra det med gott samvete. men imorgon ska jag verkligen promenera. hittills har jag haft en slappisvecka med diverse dåliga anledningar att slippa.  men imorgon ska jag. även om regnjackan behövs. till och med. men inte idag som sagt. när väl robert har spelat klart tänkte jag återigen sno tvn någon timme och dra ett avsnitt eller fler. helst fler. ni vet hur jag är. tur att jag inte har något annat beroende än tvserier, ganska harmlöst sådär. hur som helst, det jag senast såg slutade perfekt. det var inget som var direkt osagt, alla var sams och glada, och ingen direkt spänning och sug efter nästa avsnitt. i allafall inte så mycket att det inte gick att slita sig, som i vanliga fall. nej, denna gång kände jag en inner peace som sa att det var okej. sen att jag en timme senare längtar åter igen tyder på detta beroende. men det är okej. jag kan ta det. snart har jag sett hela serien, då är det lugnt sen. då är det dags att istället ta tag i greys igen äntligen. som jag har längtat och peppat. jag älskar att fastna i låssasvärldar som aldrig tycks ta slut!

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback