onsdag; dag 3

idag har jag klarat dag tre på veckan med stort V va. egentligen är det inte ett dugg jobbigt. när klockan är runt 4 är det segt, men efter lite omladdning med mat så är det topp igen. helt sjukt. hittills har jag jobbat 36 timmar den här veckan, och än är det bara onsdag haha. underbart. skulle nästan kunna vara ledig resten av veckan med gott samvete. men då blir det inte stora stålar. vi räknade lite löst och kom fram till att det blir runt 6000 efter skatt på en vecka, det är helbra ju. jag är nöjd. hittills. hoppas jag pallar hela. men det ska jag. alla ska jobba över så mycket den här veckan, så då blir jag peppad av resten av jobbet. och kul att jobba med ett annat team på kvällen också. hur bra som helst. idag fick jag dessutom stå på favoritplats sista fyra timmarna, så det kändes som en ungefär. också hur bra som helst. den här dagen har gått bra, även fast kroppen är sliten nu. men jag är inte helt trött i huvudet än. nu ska jag nog poppa lite popcorn och kanske dricka lite vin. det är jag helt klart förtjänt av. kanske se lite på fotbollen också, fast jag nog hellre ser på kärleksfilm. det är så mysigt. FAST! just ja, jag måste göra klart lillans studentbilder, givetvis. viktigt viktigt! det ska jag göra nu (så säger jag alltid, men nu börjar det verkligen bli dax!)

kärlek,
trött men nöjd lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback