SATC

nu har jag alltså äntligen börjat. i fel ordning. att se filmen först kändes helt fel då jag inte sett alla avsnitt. men hum, det är okej i guess. det är ju ett slut i serien också tydligen. jag har skjutit upp det ganska länge, skulle börjat se för längesen, men började med OC istället. nu är jag mitt i tredje säsongen, men idag på min sjuka dag bestämde jag mig för ett avbrott och börja se sex and the city. nu har jag snart tagit mig igenom första säsongen. hah, jag är redan igång och har fastnat. helt klart inte den bästa serien jag sett, men hittills är den okej. jag brukar fastna för serier efter jag sett första avsnittet. det är oftast det som får mig på fall. hamnar jag mitt i en serie känns det alltid bara sådär. den här har jag inte ritkigt kommit in i ordentligt än, men jag ger inte upp än. vi får se. filmen var ju hur som helst bra. vidare updates om huruvida den håller klass kommer senare.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

HA! i dag när jag klev in så fanns det inget nytt inlägg minsann.. där du.. så snabb var jag nu.. S

kram Mami

2008-06-16 @ 09:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback