saturday

åh, nu har vi precis käkat en massa god mat som jag lagade till. planen var ju att åka till catherine idag på lite pardy va. men jag tror att jag är för trött i kroppen för att faktiskt göra något idag. kanske tar jag en liten promenad om en stund. eller imorgon. men just nu är jag slutkörd. mina handleder gör så ont, och händerna har skakat hela dagen. sånt har jag aldrig varit med om vad jag kan minnas. med händerna alltså. usch, lite läskigt. får se till att ta det lugnt på jobbet imorgon så att jag inte får någon inflamation eller så. det vill jag verkligen inte få. så mycket är inte övertid värt. huah.

nu ska jag och robert fixa lite lördagsfilmmys. det blir hajen ihop med lite ostbågar och en fleecefilt. perfektlördagssyssla när man är seg i hela kroppen. kanske världens bästa och simplaste soudtrack till den filmen förresten. eller inte soundtrack, vad heter det? theme kanske man säger. dun dun.. dun dun dun dun dun dun.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback