sjewk

åååh, jag orkar inte. trodde faktiskt att jag skulle slippa sjukan som robert haft, men nu börjar mina ögon svullna och jag har ont i halsen och hostar. nu saknas bara febern, men ill bet att den är på väg den också. lagom till helgen, lagom snyggt. suck. men men, åh andra sidan har jag hela dagen hemma för mig själv. jag ska grejsa lite, göra lugna saker man kan göra när man är sjuk. städa undan lite, diska kanske till och med? och tvätta, det behövs verkligen. jag har knappt några kläder kvar och berget med tvätt blir bara högre och högre. så det är dagen att-göra. sen ska jag nog lägga mig och tycka synd om mig en stund. värma på en hallonchokladmuffins från frysen och sen se på någon go film eller serie. det är jag helt klart värd.

på tal om film så var jag på bio med tjejorna igår. den var underbar, och mamma, ska du se den kanske du bör ha näsduk eller så. den var himla mysig helt klart. ganska lång, runt 2,5 tror jag. men det var himla bra. och alla var supersnygga när vi gick dit. jag var förvisso den enda som bangade på kjol i sista minuten, men så får det vara. jag fick vara ltie realistisk ju. hade bad feelings angående sjuka redan igår, dessutom var regn påväg. men jag hade helt klart snygga skor. det måste tilläggas. för skor är allt, enligt vissa. åtminstone på filmen.

nu ska jag ta tag i det här. hade lovat mig själv att inte hamna framför datorn förrän det såg bra ut här. tyvärr var jag tvugnen att kolla mailen då numret till sjukanmäl fanns där. en fälla. ah. men nu ska jag viljestark som jag är lägga undan datorn för bara en lite stund och grejsa med det jag planerat att göra. det kommer vara fint hemma när robert kommer hem. och förhoppningsvis har han med sig mi goda sallad jag köpte till lunch igår, men som blev ungeför halva kvar. så har jag gott att käka på ikväll as well.

angående avskedsfest och allt vad det heter får jag alltså se hur jag gör. känns dåligt att gå på den när jag är sjuk och så, men samtidigt vore det kul att titta dit bara för att säga hej. jag får se. kanske åker dit och just säger hej, sen hem igen? kanske. vi får se ja. nu blev meningarna sådär föör långa eller fjuttigt korta. det betyder att jag egentligen bara maler på och inte alls tänker på vad jag skriver. så är fallet. det kräver att jag slutar skriva nu och grejsar istället.
ha en bra dag va.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback