update överlycklig

lugnet har fortfarande inte lagt sig. jag är i explotionstillstånd och vill bara dansa i solen och ha det gott och må bra. bäst av allt är att de inte kommer till någon dålig festival där alla äckel bara går dit och ser för att inget annat band spelade just då. detta är för äkta fans som hellre dör än missar spelningen. usch. nu börjar jag låtar som 16 år som reser världen runt för att se mitt favoritband. faktiskt är fallet inte så. men jag vill itne missa dem for the world. nu ska jag hänga tvätt dessvärre. men jag ska göra det med glädje och lycka i hela kroppen. sen ska jag försöka göra klart mina planeringar så jag hinner klart innan september. det skulle vara grymmast. jag älskar att älska.

kärlek!
lala

Kommentarer
Postat av: AnnaK

Hejhopp! Visst är det mysigt när man blir sådär ända in i själen glad! Och det är helt okej att bli det för ett band man dyrkar, jag blir det fortfarande och jag är ju jättegammal! ;) flin Du, vi ses ju på torsdag och jag skulle vilja ha lite tips på studentpresenter till lillasyster. Vore jättebra, kram Anna! Resten hälsar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback