jobb jobb jobb

idag har vi jobbat. båda två. det gjorde vi igår också. fast på ett annat ställe. där vi var igår var det lite tyngre jobb. massa stora mediaprylar, 40"s tvar och så vidare. det var lite för tungt för min smak kände jag, och har redan sår på fingrarna och något blåmärke. men det var kul, trevligt folk och sådär. gillade matsalen massor dessutom. fräsht och fint. men idag var vi tillbaka till där jag var första dagarna. jag gillar det skarpt. har gjort samma sak hela dan, plus de andra dagarna jag var där. men det är så himla roligt. uppgifterna kommer väl säkert skifta så småning om, men just nu är jag helnöjd vid att stå där och paketera. det är jag som slår in alla era beställningsgrejer. tänk på det. jag vädjar dock om några grejer, beställ inga tangentbord, inga datamöss och inga buzztvspel. det finns inga bra kartonger till dom. helt omöjligt och både jag och robert har svurit över det ett antal gånger idag. men annars har det varit fabulous. detta företaget är mindre än det vi var på igår. det skapar mer gemenskapskänsla. har småpratat lite med en massa folk idag. det finns en heldel svenskar även om norrmännen nog har övertaget. kanske inte så konstigt. en grej jag har känt av är mina knän. men har inget ont i armen eller så, ett mirakel. alldeles underbart. huah, nu ska jag nog skypa med min mamma!

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh, vad du är duktig. Kul att du gillart!
själv har jag haft en datakrasch på nya jobbet. Så precis allt jag gjorde i går är puts väck. Inte riktigt lika kul. Me men.. det går väl att göra nytt.
kram Mammi

2008-03-28 @ 09:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback